Wtorek, 19 Marca
Imieniny: Aleksandryny, Józefa, Nicety -

Reklama


Reklama

Galerii Jurand otwiera kolejny salon


Kolejna marka otwiera swój salon w Galerii Jurand w Szczytnie. Tym razem jest to QUIOSQUE – polska marka, której oferta obejmuje odzież i akcesoria dla kobiet. Otwarcie salonu i szereg promocji zaplanowano dokładnie na poniedziałek, 1 czerwca. Promocje potrwają jednak znacznie dłużej.


  • Data:

Obecnie cała sieć QUIOSQUE liczy ponad 180 salonów, w tym 5 outletów oraz sklep internetowy.

 

QUIOSQUE to marka z ponad 26 letnią tradycją na polskim rynku. Powstanie firmy to początek lat 90-tych. Pierwszy salon QUIOSQUE otworzony był w 1992 roku w Bydgoszczy na ul. Długiej, kolejny w Łodzi na ul. Piotrkowskiej. Szybko okazało się, że jest potencjał do rozwoju biznesu opartego o franczyzę. Pierwsze sklepy franczyzowe QUIOSQUE pojawiły się w sieci już w 2003 roku.

 

Skorzystanie z takiego modelu biznesowego umożliwiło szybką rozbudowę sieci i dotarcie do klientek w całej Polsce.

 

Każda kobieta jest piękna według QUIOSQUE. Projektując i tworząc kolekcje marka stawia sobie za cel, aby ubrania to piękno podkreślały. QUIOSQUE oferuje klientkom różnorodne fasony i kolory, tak, żeby niezależnie od figury mogły znaleźć coś dla siebie. Marka nie tylko sprzedaje ubrania, ale przede wszystkim doradza klientkom, jak podkreślić ich naturalne piękno.


Reklama

 

 

Marka kieruje swoje kolekcje wyłącznie do kobiet. Ponad 65% kolekcji QUIOSQUE jest produkowana w Polsce. Kolekcje są tworzone tak, aby pasowały na różne okazje, zarówno do pracy, na co dzień, jak i na wyjątkowe uroczystości. Poszczególne modele z kolekcji są przygotowywane na różne typy figur, dlatego każda kobieta wybierze w QUIOSQUE idealną dla siebie stylizację. Każdy produkt, od początku do końca, tworzony jest z ogromną dbałością o jakość.

 

Nagrody:

2015 rok - SUPER PRODUKT ŚWIATA KOBIETY

 

2017 rok - KOBIECA MARKA ROKU 2017

 

2019 rok -

Reklama

 

GWIAZDA JAKOŚCI OBSŁUGI 2019

 

DOBRA MARKA 2019

 

PRODUKT ROKU 2019

 

SREBRNA STATUETKA KONKURSU PRCH RETAIL AWARDS ZA KAMPANIĘ CSR "ZADBAJ O SIEBIE. PIĘKNA, MODNA I ZDROWA"



Komentarze do artykułu

Napisz

Reklama


Komentarze

Reklama