Piątek, 19 Kwiecień
Imieniny: Alfa, Leonii, Tytusa -

Reklama


Reklama

W ROZOGACH WYBIORĄ NAJPIĘKNIEJSZĄ PALMĘ


Jak co roku w konkursie biorą udział twórcy ludowi, uczniowie, a nawet przedszkolaki. Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w niedzielę, 29 marca 2015r. około godziny 13 po Mszy Św. w sali sportowej Zespołu Szkół w Rozogach.

 

  • Data:

Jak co roku w konkursie biorą udział twórcy ludowi, uczniowie, a nawet przedszkolaki. Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w niedzielę, 29 marca 2015r. około godziny 13 po Mszy Św. w sali sportowej Zespołu Szkół w Rozogach.

 

 

 

REGULAMIN

 

XX POWIATOWEGO

 

KONKURSU

 

„PALMA WIELKANOCNA”

 

ROZOGI 2015

 

Założenia i cel konkursu:

Propagowanie tradycji i folkloru związanego ze świętami wielkanocnymi.

1. Kultywowanie kultury ludowej, tradycji i zwyczajów,

2. Stworzenie warunków do prezentacji twórczości ludowej dzieci, młodzieży, osób dorosłych i starszych,

3. Wymiana wiedzy na temat zanikającego zwyczaju wykonywania palm wielkanocnych,

4. Integracja twórców plastyki obrzędowej z powiatu szczycieńskiego.

Warunki uczestnictwa:

1. W konkursie mogą brać udział mieszkańcy gminy Rozogi oraz powiatu szczycieńskiego, twórcy zrzeszeni oraz nie zrzeszeni, a także uczestnicy zbiorowi (klasy szkół podstawowych, ponadpodstawowych, gimnazja, organizacje społeczne, koła zainteresowań, osoby indywidualne i dzieci).


Reklama

2. Palmy mogą być wykonane z roślinności leśnej nie podlegającej ochronie lub całkowicie z bibuły. Sposób ich wykonania dowolny z zachowaniem tradycyjnej formy ludowej.

3. Wysokość palmy jest nieograniczona /palma musi mieć taką wysokość aby można ją było swobodnie unieść w górę, o wygranej świadczy sposób i estetyka jej wykonania a nie wielkość/.

4. Palmy wykonane z widłaka lub innych roślin chronionych nie będą uwzględnione w konkursie.

5. Jeden autor bądź jedna klasa może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę.

6. Palmy należy dostarczyć do Kościoła Parafialnego w Rozogach w dniu

27 marca 2015r. / piątek/ do godz. 16ºº.

Po godz. 17ºº komisja konkursowa dokona oceny palm.

7. Każdą palmę należy podpisać /w opisie zawrzeć koniecznie następujące informacje/:

- imię, nazwisko, wiek wykonawcy, adres zamieszkania

- nazwę i adres szkoły, symbol klasy,

- nazwę i adres organizacji.

8. Wszystkie nagrodzone palmy zostają do dyspozycji organizatora.

Komisja oceniać będzie:

♣ pomysłowość, estetykę, technikę wykonania prac,

♣ bogactwo użytych materiałów,

♣ ogólne walory artystyczne i estetyczne.

Reklama

UWAGA! Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w dniu 29 marca 2015r. około godziny 13ºº po Mszy Św. w sali sportowej Zespołu Szkół w Rozogach.

Prosimy o terminowy odbiór nagród!

Organizatorzy zobowiązują się do:

♣ powołania kompetentnej komisji oceniającej, której decyzje będą ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.

♣ przygotowania nagród i dyplomów,

♣ stworzenie miłej i przyjemnej atmosfery oraz sprawnego przeprowadzenia konkursu.

Komisja konkursowa przyzna nagrody za I,II, III miejsce w każdej kategorii, może również przyznać inne miejsca i wyróżnienia.

Pozostali uczestnicy konkursu otrzymają dyplomy za udział.

W sprawach organizacyjnych należy kontaktować się z organizatorem:

♣ Gminny Ośrodek Kultury

Plac Jana Pawła II 1

12-114 Rozogi

tel/fax (089) 72 26 048 w godz. 8ºº – 17ºº

/od wtorku do piątku/.



Komentarze do artykułu

Napisz

Reklama


Komentarze

Reklama